600-ról 700-ra a The One-al

Egy 48 órás horgászatra érkeztünk öcsémmel Alexal a maconkai víztározóhoz.Már nagy izgalommal és kíváncsiságal vártuk ezt a horgászatot,ugyan hogy fognak vizsgázni az új termékek a The One palettájáról.Mind a pop upok, Pva Juice ami teljesen Pva barát és a tesztelési fázisban lévő két fajta 2 mm-es mikro pellet a Red és a Black.A gáti szakasz mélyebb részére szerettünk volna leülni de sajnos ott nem volt hely. Végül egy közepes pályára sikerült leülni. Elkezdtük a helykeresést marker úszó segítségével, amit meg is találtunk a parttól 95 m távolságban.Erre a horgászatra a frontos idő miatt a The One Red termékcsaládra esett a választásunk. Alapozó etetésnek Red magmixet aminek kb felét öntöttük ki hozzá Red 22 mm-es oldódó és főzött bojlit 0,5-0,5 kg, 20 szem Big One bojlit és ezt megspékeltük kevés Red Groundbaitel.Etetést követően kezdtük el a horgászatot ami fantasztikusan indult,sorra fogtuk a szebbnél szebb halakat.Minden hal után 10 szem Red 22 mm-es oldódó és 10 szem Big One 24 mm-es főzött bojlit csöveztünk. csövezésnél kizárólag csak ezt a két fajta bojlit használtunk!A túra első szebb halai.

Jöttek sorba egymás után nem volt ritka, hogy egyszerre 3 boton is volt kapás.A sok hal miatt reggel az alapozó etetéshez hasonlóan csináltunk egy ugyan olyat helyben tartás végett. Utána már csak a túra végig kizárólag csővel etettünk aminek meg is lett az eredménye, a mennyiség kicsit ugyan csökkent, de az átlagsúlyunk viszont megdőlt. Íme pár szép hal a túráról.

Azt már korábbi cikkemben megírtam, hogy Maconkán hivatalos rekordlistát vezetnek.Nos már így is teljesen megvoltam elégedve a sok szép hal láttán, de sikerült megfognom a 700-ik rekordhalamat egy csoda szép tükrös koi személyében.

Az általunk használt végszerelékekről még nem esett szó, pedig sokak számára ez a legfontosabb dolog. Botokból a The One Cast LCX 3,5 Lbs változatot hoztuk magunkkal amivel a viharos szélben sem volt gond a távolság elérése. Három fajta végszereléket használtunk a túra során.Napközben kizárólag Pva-s módszerrel horgásztunk és inline végszerelékekkel.

1. végszerelék:
    90 g-os inline ólom, The One Skinny Leader 25 Lbs előkezsinór 12 cm hoszban, 6-os The One CCS-2 tipusú horog, és egy The One Line Aligner horogbefordítóból állt. Csali 12 mm-es The One Red pop up bekenve a hozzáadott aromával ami mellé morzsolt Red oldódó bojli tettünk Pva-ba és Red Juicel tettük még vonzóbbá.Fontos ezen a túrán a sörétólomot a horog fülétől 3 cm-es távolságra helyeztük el, így tudtuk a legtöbb kapást elérni.A Pva-nak köszönhetően 100%-ig biztosak lehetünk abban, hogy gubancmentes a dobás.

2. végszerelék

Pva Bag-es módszer 70 g-os Inline ólom The One Skinny Leader 25 Lbs előkezsinór 6-7 cm hosszban, 6-os The One CCS-2 típusú horog horogbefordítóval és az első szerelékhez hasonlóan a horog fülétől 3 cm-es távolságra lesúlyozva egy sörétólommal. Csali 12 mm-es Red pop up bekenve a hozáadott aromával. A bag-be a még tesztelési fázisban lévő Red és Black 2 mm-es mikropellet keverék és egy kevés Red oldódó morzsolt bojli került ami már a tavalyi Országos bajnokságon és a Európa kupán is kiemelkedő eredményt mutatott.Ezt bedobás előtt Red Pva Juicel töltöttük fel.Fontos megemlítenem,hogy a The One palettáról származó Pva Juicok úgy lettek kialakítva,hogy a végei leszűkülnek ezáltal csak belenyomjuk a már megkötött zacskóba és lehet is dobni,ez versenykörülmények között nagyon fontos ahol minden perc számít.Mind két végszerelék egyformán jól működött, talán annyiból a 2-es javára billen a mérleg mikor kapástalan időszakok voltak és viharos szél volt végig a túrán, ezzel a szerelékkel és a The One Botok segítségével kényelmesen ki tudtam dobni 120 m-es távolságra bőven az etetés mögé ahol ismét kapást tudtam elérni.

3. végszerelék
Helikopter végszerelék egy 100 g-os végolom, The One Skinny Leader 25 Lbs előkezsinór 15 cm-es hoszban,4-es The One CCS-2 tipusú horog horogbefordítóval.

Csali 1 szem 24 mm-es Big One Főzött bojli

Csali 1 szem 22 mm-es Red oldódó bojli

Mért van szükség a 3-ik végszerelékre?
Az eddigi verseny és szabad pecás tesztek azt bizonyították,hogy éjszaka a Pva szerelékek nem működnek csak az 1 szem fekvő bojlis végszerelékek és ez most sem volt másképp, ugyan kevesebb kapás van rá de az általában mind darabos.Ezért érdemes éjszakára átváltani. A precízen megkötött szerelékeknek és a The One botok segítségének köszönhetően
halvesztés nélkül fejeztük be a túrát.

A pop upok között különböző formájú és színű bojlikat találunk, melyek kapástalan időszakokban lehetnek nagy segítségünkre. 20kg feletti halat sajnos most nem sikerült fognunk pedig kétszer is közel jártunk hozzá, de úgy gondolom panaszra nem lehet okunk.Mind ketten kellemesen elfáradva és felejthetetlen élményekkel lettünk gazdagabbak.Köszönöm a Maconkai
víztározónak a fantasztikus hal állományt, halőreinek a halak lemérését és
hitelesítését, és a The One-nak a fantasztikus csalikat.